nadstandardní službY

  • dohledová služba v režimu 24/7

  • systém přivolání okamžité pomoci „sestra-klient“ (objekt SO2)

  • zajištění pravidelných návštěv praktického lékaře (1 x 14 dnů)

  • kamerový systém ostrahy společných prostor v celém areálu

  • údržba celého areálu včetně oprav a rekonstrukcí

  • drobné údržbářské práce v bytech klientů

  • úklid vnitřních společných prostor v objektech areálu

  • úklid venkovních společných prostor v areálu

  • zajištění schůdnosti areálových komunikací v zimě

  • údržba zahrady – sekání trávy, stříhání keřů, odstraňování plevele

  • údržba mobiliáře zahrady a dalších venkovních prvků

  • údržba zahradního jezírka

  • údržba protipožárního systému a čidel ve všech společných prostorách

  • provoz a údržba wifi signálu v celém areálu

  • provoz a údržba společné televizní antény pro příjem TV signálu (koncesionářské poplatky platí klienti sami)

  • volně přístupný počítač s připojením na internet

  • možnost objednání obědů přímo v areálu

  • volné užívání tělocvičny včetně cvičících strojů

  • možnost využívání kluboven pro společenský kontakt

  • možnost využívání prádelny a sušárny

  • zprostředkování fakultativních služeb přímo v RH

  • zprostředkování dalších služeb – kadeřnice, masáže, pedikúra, generální úklid

  • zprostředkování sociálních služeb podle zákona č. 108/2006 Sb.

  • zprostředkování ošetřovatelské služby podle indikace praktického lékaře